مراقبت دوران بارداری   سیگنال رایگان فارکس   خرید اپل ایدی   Serial irani   دانلود آهنگ جدید   قاب آیفون   مکمل های بدنسازی   کفپوش بیمارستانی   دوچرخه ثابت طاهالند   اخبار ورزشی   سریال   آهنگ قدیمی   سایت دانلود آهنگ   دانلود موزیک جدید   دانلود اهنگ   سایت پیش بینی   دوربین تحت شبکه داهوا   خرید بکلینک   خرید اکانت اسپاتیفای   خرید سرور مجازی   خرید صندلی پزشکی   دوربین مداربسته   شیشه بالکن   سیگنال فارکس   لایسنس رایگان نود 32   یوزر پسورد نود 32   سئو سایت   لایسنس نود32   آپدیت نود 32   بک لینک   
طراحي گرافيكي ساده رمز موفقيت در طراحي سايت فروشگاهي webinja

webinja
 
نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 21
دیروز : 7
افراد آنلاین : 1
همه : 307

طراحي سايت فروشگاهي يكي از روش هاي موفقيت آميز براي فراهم آوردن بستري جهت خريد و فروش آنلاين به شمار مي آيد.  افراد زيادي براي فروش محصولات و خدمات خود از طراحي سايت فروشگاهي بهره مي برند و برخي ديگر از افراد نيز با طراحي فروشگاهي كامل نسبت به فروش انواع محصولات و خدماتي كه مربوط به كسب و كار هاي مختلف است اقدام مي ورزند. طراحي سايت فروشگاهي كاري تخصصي بوده و نياز به دانش كافي در خصوص تمام جزئيات مورد استفاده در اين گونه سايت ها دارد.

طراحي گرافيكي ساده رمز موفقيت در طراحي سايت فروشگاهي

گرافيك سايت در طراحي سايت فروشگاهي نقش مهمي دارد. چيدمان صحيح بخش هاي مختلف به ويژه در صفحه اصلي مي تواند منجر به جلب نظر و با عدم تمايل مشتري به مشاهده بقيه صفحات سايت گردد. در طراحي سايت فروشگاهي در صورتي كه به عنصر سادگي توجه نشود و سايت ها شلوغ باشند مي تواند منجر به سردرگمي مخاطبان گردد. همه ما سايت هاي فروشگاهي فراواني مواجه شده ايم كه در نهايت متوجه نحوه عملكرد و دسته محصولات و خدمات و مواردي از اين قبيل در آن ها نشده و صفحه سايت را بسته ايم. به همين دليل سادگي و در عين حال زيبايي در طراحي سايت فروشگاهي مي تواند آيتمي تاثير گذار در جلب بازديدكننده مطرح شود. استفاده از قالب هاي فروشگاهي ماده موضوعي است كه نبايد به آن تكيه كرد. طراحي قالب هاي منحصر به فرد مي تواند كليه نياز هاي مديران سايت را به خوبي پوشش داده و سايتي خاص و قابل قبول ايجاد نمايد. رنگ بندي هاي مناسب و استفاده از ماژول هاي مختلف براي نمايش تصاوير و بنر هاي سايت از ديگر مواردي است كه در گرافيك طراحي سايت فروشگاهي بايد مورد توجه كاربران قرار گيرد.

 

استفاده از انواع گوشي هاي هوشمند و تبلت ها سبب شده تا در طراحي سايت فروشگاهي موضوع رسپانسيو بودن سايت جايگاه ويژه اي پيدا كند. بسياري از كاربران با مراجعه به سايت هاي فروشگاهي با استفاده از گوشي هاي همراه خود اقدام به خريد مي نمايند و همين امر منجر شده تا طراحي هاي گرافيكي بر اساس اصول و شرايط ويژه اي انجام شود. در صورتي كه سايت مورد نظر در گوشي هاي با سايز هاي مختلف به هم ريخته و نا مناسب باز شود مي تواند مشكلات فراواني را براي مديران سايت ايجاد نموده و سبب كاهش بازديد سايت گردد.

بخش هاي اصلي سايت در طراحي سايت فروشگاهي

براي انجام پروژه طراحي سايت فروشگاهي موفق لازم است پيش از شروع كار بخش هاي مورد نياز با توجه به نياز سنجي هاي انجام شده تعيين گردد و برنامه نويسي هاي مربوط به هر بخش به صورت كاملا تخصصي انجام پذيرد. بخش نمايش محصولات و موضوعات اصلي ترين بخش در طراحي سايت فروشگاهي به شمار مي آيد. اين بخش بايد شامل توضيحات مختصر در حد چند خط و همچنين توضيحات فني و جامع در خصوص محصول مورد نظر باشد. علاوه بر آن استفاده از تصاوير با كيفيت در زواياي مختلف مي تواند ديد مناسبي از كالا به مشتريان داده و تا حد زيادي موجب ترغيب آن ها به خريد محصول گردد. نكته مهمي كه در خصوص پروژه طراحي سايت فروشگاهي به ويژه بخش محصولات در نظر گرفت اين است كه مسير هاي يافتن و خريد كالا نبايد پيچيده بوده و كاربران به سرعت خريد خود را انجام دهند.

يكي از مهم ترين بخش هايي كه در قسمت محصولات در طراحي سايت فروشگاهي بايد وجود داشته باشد فرم نظرات مردمي در خصوص كالا و خدمات مورد نظر است. به طور كلي نظرات افرادي كه خريد را انجام داده اند مي تواند نقش موثري در فروش بيشتر كالا داشته باشند. مشتريان به نظرات يكديگر بيشتر از توضيحات مديران سايت و فروشنده ها اعتماد مي كنند و همين امر مي تواند علاوه بر فروش بيشتر، ديد بهتري از محصول و كيفيت آن به مديران سايت و توليد كنندگان محصول ارائه دهد.

طراحي سايت فروشگاهي، درگاهي براي خريد و فروشي دلچسب

امكان مقايسه محصولات با هم و همچنين وجود نمودار تغييرات قيمت از جمله موارد ديگري است كه مي توان در طراحي سايت فروشگاهي به صفحه محصولات اضافه نمود. همچنين قرار دادن ماژول هايي براي جستجو ساده و پيشرفته محصولات مي تواند نقش موثري در هدايت مشتريان به محصول مورد نظرشان داشته باشد.

در طراحي سايت فروشگاهي اتصال به درگاه بانك و استفاده از ماژول هاي مربوط به آن ها بايد به صورت تخصصي انجام شود تا هم امكان پرداخت اينترنتي به آساني ميسر باشد و هم از لحاظ امنيتي مشكلي براي حساب كاربران ايجاد نگردد. معمولا سايت هايي كه به صورت فروشگاهي فعاليت مي كنند نياز به دريافت نماد الكترونيك و نشان ثبت رسانه هاي ديجيتال دارند تا بتوانند در بستري مطمئن فعاليت نمايند و مشتريان نيز به راحتي امكان پيگيري خريد هاي خود را در صورت بروز مشكلات احتمالي داشته باشند. ستاد ساماندهي كسب و كار هاي اينترنتي با نظارت بر فعاليت فروشگاه ها مي تواند اين بستر مطمئن را براي كاربران و صاحبان سايت فراهم آورد.

يكي از بخش هاي بسيار مهم در طراحي سايت فروشگاهي بخش آموزش نحوه كار با سايت است. در اين گونه سايت ها بايد بخشي باشد كه با استفاده از توضيحات متني، تصاوير و حتي فيلم هاي آموزشي نحوه كار با سايت و مراحل خريد نمايش داده شود. علاوه بر اين مي توان بخش سوالات متداول را در اين سايت ها براي پاسخ گويي به سوالاتي مه ممكن است براي مشتريان ايجاد شود در نظر گرفت. اين كار موجب مي شود فشار از روي بخش پشتيباني سايت برداشته شده و روند آموزش ديدن كاربران تسهيل گردد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۹ آذر ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۵۶:۳۳ ] [ hamed ]
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By limoblog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب